Μην μας μεταφέρετε τα προβλήματά σας, βρείτε λύσεις!
Μην μας μεταφέρετε τα προβλήματά σας, βρείτε λύσεις!
Οι πολίτες ενδιαφέρονται για καλή υπηρεσία, όχι να μάθουν ποιος φταίει για το ευρυζωνικό χάλι...
Λογικά επιχειρήματα
Το υπαρκτό πρόβλημα των καθυστερήσεων σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις internet σε όλη τη χώρα είναι γνωστό. Οι πολίτες έχουν αγανακτήσει και στο τέλος ρίχνουν δέκα φάσκελα σε όσους τους μιλούν για ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Ο μεγαλύτερος σύνδεσμος τηλεπικοινωνιακών εταιρειών στη χώρα, ο ΣΑΤΠΕ (Σύνδεσμος Αδειοδοτημένων Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων) επιχείρησε να εξηγήσει στους δημοσιογράφους τη δυσχερή κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα μέλη του. Προσπάθησε δηλαδή να δικαιολογηθεί για την κατάσταση που επικρατεί και να αποφορτίσει λίγο την -εις βάρος των μελών του- ένταση που δημιουργείται.
"Φταιεί ο ΟΤΕ" ήταν το πρώτο μήνυμα που συνοδεύτηκε φυσικά από πραγματικά πειστικά επιχειρήματα. "Φταίει και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών" ήταν το δεύτερο μήνυμα με ανάλογα επίσης πειστικά επιχειρήματα. Τα μέλη του συνδέσμου ήταν καλά διαβασμένα, μετέφεραν εμπειρίες από άλλες χώρες και εν ολίγοις, είπαν ότι τα προβλήματα που φέρνουν τους πολίτες στα όρια ενός νευρικού κλονισμού, ταλαιπωρούν και τους ίδιους ως ανθρώπους και ως επιχειρηματίες. Βγαίνοντας από την αίθουσα, είχες μια πλήρη εικόνα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τηλεπικοινωνίες.
Vs
Προβλήματα που ζητούν λύσεις
Οι εκπρόσωποι του συνδέσμου προφανώς θα ήταν πολύ ικανοποιημένοι με αυτό που πέτυχαν. Έδωσαν στους δημοσιογράφους να καταλάβουν ότι τα προβλήματα είναι δομικά, απαιτούν πολιτική βούληση και έκαναν και τις προτάσεις τους. Αυτό που λησμόνησαν, όμως, είναι ότι ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται για τις λεπτομέρειες. Δεν τον ενδιαφέρει ποιος από τους ενδιάμεσους κρίκους είναι ο "αδύναμος". Φανταστείτε τώρα κάποιον που έχει πληρώσει μια ιδιωτική εταιρεία και δεν έχει internet εδώ και τρεις μήνες, να πηγαίνει έξω από το σπίτι του Βουρλούμη και να κάνει καθιστική διαμαρτυρία.
Τα εμπόδια που παρέθεσαν οι ιθύνοντες του συνδέσμου, μπορεί να τους καταστήσουν συμπαθείς στα μάτια μερικών. Δεν τους λύνουν το πρόβλημα και δεν ενδιαφέρουν ουσιαστικά κανέναν από αυτούς που ταλαιπωρούνται χωρίς τηλέφωνο εν έτει 2007. Δεν χρειάζεται να μεταφέρουν τα προβλήματα στους πελάτες τους. οι ίδιοι πρέπει να τα μελετήσουν, να τα ερμηνεύσουν σωστά και κυρίως να βρουν λύσεις. Ο πελάτης απευθύνθηκε σε αυτούς προκειμένου να "γλιτώσει" το βραχνά του ΟΤΕ που "μυρίζει" ακόμη δημόσιο. Αν οι ίδιοι δεν μπορούν να βρουν λύσεις στα προβλήματα και προσφέρουν χειρότερες υπηρεσίες απ’ ότι ο "κρατικός" πάροχος (ακόμη και αν οι ίδιοι δεν φέρουν καμία ευθύνη), τότε σίγουρα κάποιος άλλος θα μπορέσει. Έτσι αμείλικτη είναι η ελεύθερη οικονομία και δεν πρέπει να το ξεχνάμε όταν αντιμετωπίζουμε προβλήματα...
Capital
Οι πολίτες ενδιαφέρονται για καλή υπηρεσία, όχι να μάθουν ποιος φταίει για το ευρυζωνικό χάλι...
Λογικά επιχειρήματα
Το υπαρκτό πρόβλημα των καθυστερήσεων σε ό,τι αφορά τις συνδέσεις internet σε όλη τη χώρα είναι γνωστό. Οι πολίτες έχουν αγανακτήσει και στο τέλος ρίχνουν δέκα φάσκελα σε όσους τους μιλούν για ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Ο μεγαλύτερος σύνδεσμος τηλεπικοινωνιακών εταιρειών στη χώρα, ο ΣΑΤΠΕ (Σύνδεσμος Αδειοδοτημένων Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων) επιχείρησε να εξηγήσει στους δημοσιογράφους τη δυσχερή κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα μέλη του. Προσπάθησε δηλαδή να δικαιολογηθεί για την κατάσταση που επικρατεί και να αποφορτίσει λίγο την -εις βάρος των μελών του- ένταση που δημιουργείται.
"Φταιεί ο ΟΤΕ" ήταν το πρώτο μήνυμα που συνοδεύτηκε φυσικά από πραγματικά πειστικά επιχειρήματα. "Φταίει και η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών" ήταν το δεύτερο μήνυμα με ανάλογα επίσης πειστικά επιχειρήματα. Τα μέλη του συνδέσμου ήταν καλά διαβασμένα, μετέφεραν εμπειρίες από άλλες χώρες και εν ολίγοις, είπαν ότι τα προβλήματα που φέρνουν τους πολίτες στα όρια ενός νευρικού κλονισμού, ταλαιπωρούν και τους ίδιους ως ανθρώπους και ως επιχειρηματίες. Βγαίνοντας από την αίθουσα, είχες μια πλήρη εικόνα των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τηλεπικοινωνίες.
Vs
Προβλήματα που ζητούν λύσεις
Οι εκπρόσωποι του συνδέσμου προφανώς θα ήταν πολύ ικανοποιημένοι με αυτό που πέτυχαν. Έδωσαν στους δημοσιογράφους να καταλάβουν ότι τα προβλήματα είναι δομικά, απαιτούν πολιτική βούληση και έκαναν και τις προτάσεις τους. Αυτό που λησμόνησαν, όμως, είναι ότι ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται για τις λεπτομέρειες. Δεν τον ενδιαφέρει ποιος από τους ενδιάμεσους κρίκους είναι ο "αδύναμος". Φανταστείτε τώρα κάποιον που έχει πληρώσει μια ιδιωτική εταιρεία και δεν έχει internet εδώ και τρεις μήνες, να πηγαίνει έξω από το σπίτι του Βουρλούμη και να κάνει καθιστική διαμαρτυρία.
Τα εμπόδια που παρέθεσαν οι ιθύνοντες του συνδέσμου, μπορεί να τους καταστήσουν συμπαθείς στα μάτια μερικών. Δεν τους λύνουν το πρόβλημα και δεν ενδιαφέρουν ουσιαστικά κανέναν από αυτούς που ταλαιπωρούνται χωρίς τηλέφωνο εν έτει 2007. Δεν χρειάζεται να μεταφέρουν τα προβλήματα στους πελάτες τους. οι ίδιοι πρέπει να τα μελετήσουν, να τα ερμηνεύσουν σωστά και κυρίως να βρουν λύσεις. Ο πελάτης απευθύνθηκε σε αυτούς προκειμένου να "γλιτώσει" το βραχνά του ΟΤΕ που "μυρίζει" ακόμη δημόσιο. Αν οι ίδιοι δεν μπορούν να βρουν λύσεις στα προβλήματα και προσφέρουν χειρότερες υπηρεσίες απ’ ότι ο "κρατικός" πάροχος (ακόμη και αν οι ίδιοι δεν φέρουν καμία ευθύνη), τότε σίγουρα κάποιος άλλος θα μπορέσει. Έτσι αμείλικτη είναι η ελεύθερη οικονομία και δεν πρέπει να το ξεχνάμε όταν αντιμετωπίζουμε προβλήματα...
Capital
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου